Har ni erfarenhet av att måla om rum?
#1
Jag har länge planerat att måla om mitt sovrum, men jag vet inte riktigt var jag ska börja. Det är så många saker att tänka på, som att välja färg och att förbereda ytan. Jag har också hört att det är viktigt att använda rätt verktyg för att få ett bra resultat. Har ni erfarenhet av att måla om rum? Tror ni att det är något man kan göra själv, eller är det bättre att ta in professionell hjälp?


#2
(2024-10-04, 21:17)jimlon Skrev: Jag var i samma situation förra året! Jag försökte göra det själv först, men insåg snabbt att det var mycket mer komplicerat än jag trott. Så jag kontaktade proffs och de gjorde ett fantastiskt jobb. Om du vill ha mer tips och råd kan du Läs mer senaste från Målerifirma Stockholm. De har även bra information om hur man väljer rätt målare för olika projekt. Jag är så nöjd med hur mitt sovrum blev!


#3
Det låter som en klok idé att kolla in proffs! Jag har också försökt måla själv, men jag blev så frustrerad över resultatet. Det är lätt att göra misstag som ser mycket värre ut när man ser dem i dagsljus. Efter min erfarenhet har jag alltid anlitat professionella, och det har gjort en stor skillnad. Det känns bra att veta att det finns hjälp att få om man känner sig osäker.


  


Forumhopp:


Användare som bläddrar i denna tråd:
5 Gäst(er)

Har ni erfarenhet av att måla om rum?0