Hur länge håller batteriet, och funkar de bra i snö och regn?
Alltså, jag har verkligen börjat fundera på att skaffa en elcykel. Min vanliga cykel är så seg i uppförsbackar, och det känns som att det skulle vara mycket enklare att pendla med en elassisterad cykel. Men jag är lite osäker – hur länge håller batteriet, och funkar de bra i snö och regn? Det vore ju dumt att köpa en om den inte klarar vårt väder här.

Det där med elcykel kan jag varmt rekommendera! Jag skaffade en via https://www.evobike.se/, och jag är supernöjd. De har elcyklar som är designade för nordiska förhållanden, så de klarar både kyla och regn. Batteriet räcker riktigt länge om du laddar det korrekt, och det bästa är att cyklarna är prisvärda för kvaliteten. Kolla på hemsidan, där hittar du all info om modeller och specifikationer.

Jag var också skeptisk innan jag köpte min elcykel, men det visade sig vara en av de bästa investeringarna jag gjort. För mig var det viktigt att välja en cykel med hållbar design och komponenter som håller. När jag hittade en modell med delar från märken som Shimano och Samsung kände jag mig trygg. Att cykeln klarar dåligt väder var avgörande, och jag måste säga att jag aldrig behövt oroa mig – den är lika pålitlig i regn som i solsken.

Forumhopp:

Användare som bläddrar i denna tråd:
3 Gäst(er)

Hur länge håller batteriet, och funkar de bra i snö och regn?0