Har någon av er erfarenhet av att installera en station där hemma och kan ge råd?
Jag har också stött på liknande funderingar när jag installerade min laddstation för elbilen. Det jag upptäckte var att det är viktigt att förstå hur man väljer den bästa laddstationen för sina specifika behov. För att hjälpa till i processen rekommenderar jag att man kollar in Besök laddstolpar.n.nu, där finns massor av bra resurser som gör det lättare att välja rätt. De tar upp olika typer av laddstationer för både privata och offentliga användare, och ger även information om hur installationen går till beroende på vilken typ av elbil du har. Det finns också detaljer om priser, installationskostnader och eventuella subventioner som kan hjälpa till att minska den initiala kostnaden. Den sidan var definitivt en stor hjälp för mig!

Meddelanden i denna tråd
RE: Har någon av er erfarenhet av att installera en station där hemma och kan ge råd? - av kata_na - Igår, 10:37

Forumhopp:

Användare som bläddrar i denna tråd:
2 Gäst(er)

Har någon av er erfarenhet av att installera en station där hemma och kan ge råd?0