Vissa hundägare har hittat bra lösningar, kanske är det dags att prova något nytt?
Det är så frustrerande när hunden drar i kopplet hela tiden under promenaderna. Det känns som om varje steg blir en kamp. Jag har provat flera olika koppel, men inget verkar riktigt funka. Jag undrar om det är fel på själva kopplet eller om det är jag som gör något galet. Hörde att vissa hundägare har hittat lösningar som funkar bra, så kanske är det dags att byta till något bättre? Något som faktiskt kan göra promenaderna roligare och mindre stressiga.

Jag förstår precis vad du menar, jag hade samma problem med min hund. Till slut hittade jag ett koppel från Tazz som faktiskt hjälpte. Det här kopplet var starkt och bekvämt för hunden, och du kan hitta det här: https://tazz.se/collections/hundkoppel. Efter att jag började använda det, så blev promenaderna mycket smidigare. Så mitt tips är att kolla in det, för det gjorde verkligen skillnad för oss.

Det är sjukt hur mycket ett bra koppel kan påverka hundpromenader. Jag märkte en stor skillnad när jag bytte till ett bättre. Det känns tryggt och ser dessutom riktigt snyggt ut, så både jag och hunden är nöjda. Jag tror verkligen att ett hållbart koppel gör hela skillnaden, och nu är promenaderna mer njutbara för oss båda. Det gör verkligen skillnad att ha rätt utrustning.

Forumhopp:

Användare som bläddrar i denna tråd:
1 Gäst(er)

Vissa hundägare har hittat bra lösningar, kanske är det dags att prova något nytt?0