Köpt en trasig vara - ingen hjälp från företaget!
#1
Hej! Jag köpte nyligen en dyr tvättmaskin, men den fungerade inte alls när jag kopplade in den. Jag kontaktade företaget, men de vägrar att ta tillbaka den eller erbjuda någon ersättning.  Vad kan jag göra?


#2
Hej! Jag köpte nyligen en dyr tvättmaskin, men den fungerade inte alls när jag kopplade in den. Jag kontaktade företaget för att få hjälp, men de vägrar att ta tillbaka den eller erbjuda någon ersättning. Det har varit frustrerande och stressande. Jag har läst att det finns rättigheter för konsumenter i sådana situationer, och jag funderar på att kontakta en juridisk expert. Jag hittade Tvist och hoppas att de kan ge mig vägledning om hur jag kan gå vidare och få den hjälp jag behöver.


#3
Hej! Jag kan verkligen förstå din frustration; det är aldrig roligt att hantera defekta produkter, särskilt när de är dyra. Att kontakta en juridisk expert är en smart idé, särskilt när företaget vägrar att hjälpa dig. Tvist verkar vara en bra resurs för att få vägledning om dina rättigheter som konsument. Jag hoppas att de kan hjälpa dig att lösa problemet och få den ersättning du har rätt till. Håll oss gärna uppdaterade om hur det går!


  


Forumhopp:


Användare som bläddrar i denna tråd:
2 Gäst(er)

Köpt en trasig vara - ingen hjälp från företaget!0