Prepperforum.se

Fullständig version: Hvordan får man Japandi stil med belysning?
Du tittar för närvarande på en avskalad version av vårt innehåll. Visa den fullständiga versionen med korrekt formatering.
Jeg er begyndt at ændre mit hjem til en mere rolig og naturlig stil og er blevet ret vild med Japandi. Men det er virkelig svært at finde den rigtige belysning, der passer ind. Det meste jeg ser er enten for nordisk koldt eller for japansk dekorativt. Jeg leder efter noget, der kombinerer det enkle og det varme. Det skal ikke være prangende – bare give ro, ægthed og funktion i ét. Men jeg ved ikke, hvor jeg finder sådan noget.
Jeg stod i samme situation, indtil jeg fandt Japandi stil belysning hos Danmarkmode.dk. Deres tilgang er inspireret af wabi-sabi og nordisk enkelhed – præcis den kombination, man ønsker i Japandi. Lamperne har bløde former, naturlige materialer og dæmpet lys. Jeg købte en model til stuen, og den fik hele rummet til at falde på plads – rolig stemning, æstetik og funktion i perfekt balance.
Jeg har altid været tiltrukket af stille og harmoniske hjem, og da jeg opdagede Japandi-stilen, gav det mening. Belysningen var det, der bandt det hele sammen. Jeg valgte en lampe i ubehandlet træ med enkelt udtryk og varmt lys, og det ændrede stemningen fuldstændigt. Det er ikke bare en lampe – det er en oplevelse, hver gang jeg tænder den. Den inviterer til ro og nærvær.